با تو هستم تا آخر
نوشته شده توسط : فرهاد

 

دلشادم از هر آنچه تو دلشادی

غمگینم از هر آنچه تو غمگینی

هر چند فراق تو دیوانه می کند مرا

شادم که در خواب مرا بهانه می گیری

می دانم از الفبای عشق دوری هنوز

در سایه غرور مردانگی ات زنده ای

شاید گریختی روزی از این هجوم

 شاید بگویم برای همیشه دیر کرده ای  

طوفان خشم تو را آرامشی نخواهد بود

تا لحظه ای که حقیقت اسیر تقدیر است

باید بخواهی و با من یکی شوی

ورنه تا ابد عشق بسته به زنجیر است

یک شب ستاره های آسمان برای تو

هر شب خیال تو در خواب برای من

یک روز گرمی خورشید از آن تو

هر روز غم تنهایی برای من

آری خودم خواستم بمانم در این انتظار تلخ

شاید وصال تو مرا رها کند از این عذاب

شاید تولدی دوباره باشد برای ما

شاید که آزاد شویم هر دو از این سراب .

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
بازم عاشقتم


:: بازدید از این مطلب : 865
|
امتیاز مطلب : 148
|
تعداد امتیازدهندگان : 44
|
مجموع امتیاز : 44
تاریخ انتشار : 6 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
farnaz در تاریخ : 1389/7/6/2 - - گفته است :
slm webe ghashangy dorost kardy vali say kon az hame emkanate loxblog estefade koni


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: