وقت رفتن
نوشته شده توسط : فرهاد
وقت دل کندن به فکر باز پیوستن مباش

 

دل بریدن وعده ی دیدار می خواهد مگر؟

این که دلتنگ توام اقرار می خواهد مگر؟

این که از من دلخوری انکار می خواهد مگر؟

وقت دل کندن به فکر باز پیوستن مباش

دل بریدن وعده ی دیدار می خواهد مگر؟

عقل اگر غیرت کند یکبار عاشق می شویم

اشتباه ناگهان تکرار می خواهد مگر؟

من چر رسوا شوم یک شهر مشتاق تواند

لشکر عشاق پرچم دار می خواهد مگر؟

با زبان بی زبانی بارها گفتی برو

من که دارم میروم اصرار می خواهد مگر؟

روح سرگردان من هرجا بخواهد می رود

خانه ی دیوانگان دیوار می خواهد مر؟

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
ممنونم که داری نظر میدی


:: بازدید از این مطلب : 604
|
امتیاز مطلب : 152
|
تعداد امتیازدهندگان : 45
|
مجموع امتیاز : 45
تاریخ انتشار : 6 مهر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: